• Login
    Search 
    •   DSpace Home
    • Centre for the Study of Professions
    • Search
    •   DSpace Home
    • Centre for the Study of Professions
    • Search
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Search

    Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

    Filters

    Use filters to refine the search results.

    Now showing items 1-5 of 5

    • Sort Options:
    • Relevance
    • Title Asc
    • Title Desc
    • Issue Date Asc
    • Issue Date Desc
    • Results Per Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    Autonomi og evidensbasert praksis 

    Ekeland, Tor-Johan (Høgskolen i Oslo, 2004)
    Profesjonsaktørar er beslutningstakarar. Med grunnlag i utdanning og kompetanse er dei gitt rettar og pliktar innan definerte samfunnsområde til å utøve praksis og løyse problem av ulike slag. Dei er også viktige ...
    Thumbnail

    Studenttilfredshet i profesjonsutdanningene 

    Mastekaasa, Arne; Terum, Lars Inge (Høgskolen i Oslo, 2004)
    Artikkelen belyser studentenes generelle tilfredshet med utdanningene samt med mer spesifikke sider som undervisningsplanlegging, lærere og yrkesrelevans. Ca. 4000 studenter ved åtte læresteder inngår i analysene. Data er ...
    Thumbnail

    Student Involvement and Learning Outcome in Professional Education in Norway 

    Havnes, Anton; Aamodt, Per Olaf (Høgskolen i Oslo, 2004)
    The main purpose of this paper is to test how learning outcome among students in professional education is affected by the background of the students or characteristics of the learning environment of the institution. The ...
    Thumbnail

    Development of lifestyle preferences in professional training 

    Abrahamsen, Bente (Høgskolen i Oslo, 2004)
    Professional training includes more than learning skills. Values and attitudes are central parts of the professional knowledge and identity (Freidson 2001). The aim of this paper is to examine the influence of professional ...
    Thumbnail

    Profesjonsfag, fagdisipliner og tverrfaglige felt 

    Smeby, Jens-Christian (Høgskolen i Oslo, 2003)
    Dagens inndeling i fag og fagdisipliner tas ofte som en selvfølge og betraktes gjerne som en egenskap ved selve kunnskapen. Fag er imidlertid historisk gitte former for kunnskapsorganisering som kontinuerlig er i endring. ...

    Copyright © 2020 Oslo and Akershus University College of Applied Sciences
    Contact Us | Send Feedback
    Powered by KnowledgeArc
     

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    Discover

    AuthorAamodt, Per Olaf (1)Abrahamsen, Bente (1)Ekeland, Tor-Johan (1)Havnes, Anton (1)Mastekaasa, Arne (1)Smeby, Jens-Christian (1)Terum, Lars Inge (1)Subject
    Profesjonsutdanninger (5)
    ... View MoreDate Issued2004 (4)2003 (1)

    Copyright © 2020 Oslo and Akershus University College of Applied Sciences
    Contact Us | Send Feedback
    Powered by KnowledgeArc