Search
Now showing items 1-5 of 5
Utdanningskvalitet i sykepleieutdanningene ved Høgskolen i Oslo og Akershus
(Høgskolen i Oslo og Akershus, 2015)
Hvordan er studenters tilfredshet med sykepleieutdanningen ved HiOA og hvordan kan studietilbudet forbedres? Det er hovedspørsmålene i denne rapporten. Et sentralt utgangpunkt er det som har vært kjent gjennom flere ...
Praksis i studiene : En undersøkelse blant praksisveiledere, faglærere og studenter ved fem profesjonsutdanninger
(Høgskolen i Oslo og Akershus, 2012-01)
I denne rapporten undersøkes praksis som læringsarena i fem profesjonsutdanninger i Norge: sykepleie-, allmennlærer-, sosialarbeider-, førskolelærer og fysioterapeututdanningen. Vi ser særlig på tre sider ved utdanningskvaliteten: ...
Praksis og teori. En undersøkelse blant undervisningspersonalet ved fem profesjonsutddanninger
(Høgskolen i Oslo, 2011-04)
Denne rapporten fokuserer på praksisopplæring og undervisning med utgangspunkt i en spørreskjemaundersøkelse blant lærere ved universitet og høgskoler ved sykepleierutdanningen, allmennlærerutdanningen, førskolelærerutdanningen, ...
Avgangsstudenten - Studentenes vurdering av undervisning, praksis, studieforhold, tilegnet kompetanse, studieatferd og fremtidig utdanning
(Høgskolen i Oslo, 2009)
Denne rapporten undersøker tredjeårsstudenters vurdering av sin utdanning samlet sett og av undervisning, praksis, egen innsats og kompetansetilegnelse. Rapporten tar også opp studentenes planer om etter‐ og videreutda ...
Report to Eurydice : Teachers’ autonomy - Norway
(Høgskolen i Oslo, 2007)
The purpose of this paper is to describe the formal restrictions, and possibilities, in teachers’
autonomy in Norway. The paper is the groundwork for a European comparison made by the
Slovenian Presidency of the ...