Search
Now showing items 1-5 of 5
Praksis og teori. En undersøkelse blant undervisningspersonalet ved fem profesjonsutddanninger
(Høgskolen i Oslo, 2011-04)
Denne rapporten fokuserer på praksisopplæring og undervisning med utgangspunkt i en spørreskjemaundersøkelse blant lærere ved universitet og høgskoler ved sykepleierutdanningen, allmennlærerutdanningen, førskolelærerutdanningen, ...
Avgangsstudenten - Studentenes vurdering av undervisning, praksis, studieforhold, tilegnet kompetanse, studieatferd og fremtidig utdanning
(Høgskolen i Oslo, 2009)
Denne rapporten undersøker tredjeårsstudenters vurdering av sin utdanning samlet sett og av undervisning, praksis, egen innsats og kompetansetilegnelse. Rapporten tar også opp studentenes planer om etter‐ og videreutda ...
Praksis i studiene : En undersøkelse blant praksisveiledere, faglærere og studenter ved fem profesjonsutdanninger
(Høgskolen i Oslo og Akershus, 2012-01)
I denne rapporten undersøkes praksis som læringsarena i fem profesjonsutdanninger i Norge: sykepleie-, allmennlærer-, sosialarbeider-, førskolelærer og fysioterapeututdanningen. Vi ser særlig på tre sider ved utdanningskvaliteten: ...
Utdanningskvalitet i sykepleieutdanningene ved Høgskolen i Oslo og Akershus
(Høgskolen i Oslo og Akershus, 2015)
Hvordan er studenters tilfredshet med sykepleieutdanningen ved HiOA og hvordan kan studietilbudet forbedres? Det er hovedspørsmålene i denne rapporten. Et sentralt utgangpunkt er det som har vært kjent gjennom flere ...
Report to Eurydice : Teachers’ autonomy - Norway
(Høgskolen i Oslo, 2007)
The purpose of this paper is to describe the formal restrictions, and possibilities, in teachers’
autonomy in Norway. The paper is the groundwork for a European comparison made by the
Slovenian Presidency of the ...