Et lag rundt eleven. En klynge-randomisert evaluering av LOG-modellen.

Abstract
I prosjektet har Ålesund, Lillehammer, Nedre Eiker og Harstad kommuner implementert LOG-modellen, og OsloMet ved Arbeidsforskningsinstituttet har sammen med Universitetet i Tromsø evaluert den. Skoleeier og skoleleder leder utviklingsarbeidet for å fremme tverrprofesjonelt samarbeid i kommuner og skoler, gjennom en bestemt struktur og medvirkningsbasert metodikk. Resultatene viser positive effekter av LOG-modellen på samarbeidspartneres vurderinger av tverrprofesjonelt samarbeid, men ingen signifikante effekter på elevenes læringsmiljø, eller læreres vurderinger av tverrprofesjonelt samarbeid og mestring.
Collections
- AFI - Rapport [307]
Date
2020-11Author
Malmberg-Heimonen, Ira
Tøge, Anne Grete
Lyng, Selma Therese
Borg, Elin
Pålshaugen, Øyvind
Bakkeli, Vidar
Wittrock, Christian
Christensen, Hanne
Lund, Torbjørn
Fossestøl, Knut
Sehrish, Akhtar