Browsing LUI - Department of Vocational Teacher Education by Title
Now showing items 1-20 of 53
-
Bruk av blogg til å dele erfaringer i prosjekt til fordypning
(Utdanningsforbundet, 2009)Sandvika vgs er med i et Lærende nettverk under Program for digital kompetanse. Et hovedmål for lærende nettverk er bevisstgjøring og kvalifisering slik at IKT i større grad tas i bruk i læringsarbeidet der det gir faglig ... -
Bruk av Smart Board tavle i undervisning - Rapport
(Høgskolen i Oslo og Akershus, 2017-06) -
Experiences with the use of simulation as transfer strategy
(Høgskolen i Oslo og Akershus, 2015) -
Farvel til mesteren?
(Utdanningsforbundet, 2009) -
Forskende yrkesfaglærerstudenter er tilbake - en antologi basert på 19 bacheloroppgaver skrevet av studenter ved yrkesfaglærerutdanningen i restaurant- og matfag ved OsloMet - storbyuniversitetet, 2020
(OsloMet, 2020-08)Denne antologien inneholder artikler fra 19 bacheloroppgaver skrevet av 22 studenter ved yrkesfaglærerutdanningen i restaurant- og matfag ved OsloMet i løpet av våren 2020. Artiklene tar utgangspunkt i varierte tema, ... -
FoU som arbeidsform i yrkesfaglærerutdanningen
(Nordyrk, 2012) -
Fra utdanning til arbeid : Rapport om arbeid og videreutdanning blant tidligere studenter ved yrkesfaglærerutdanningen i restaurant- og matfag
(Høgskolen i Oslo og Akershus, 2015) -
Hva ser jeg når jeg ser? Og hva sier jeg at jeg ser? Oppmerksomhet, observasjon, tilbakemelding
(Høgskolen i Oslo og Akershus, 2013) -
Hvordan kan fag- og yrkesopplæringen bli enda bedre? Nytt og omfattende materiale for systematisk opplæring
(Utdanningsforbundet, 2010) -
Innspill til SRY om fremtidig organisering av yrkesopplæringen i utdanningsprogrammet restaurant- og matfag
(Høgskolen i Oslo og Akershus, 2016-09) -
Klar til å organisere meningsfull yrkesopplæring for elever med ulike yrkesinteresser?
(Høgskolen i Oslo og Akershus, 2014-02) -
Kompendium i profesjonsfag
(Høgskolen i Oslo og Akeshus, 2016-01) -
Kompetansebegrepet i profesjonsutdanning
(Høgskolen i Akershus, 2010) -
Kompetansebegrepet. Undervisning, underveis- og sluttvurdering etter fagfornyelsen
(Institutt for yrkesfaglærerutdanning, OsloMet, 2020-05-20) -
Kompetansesenter for yrkesfag. Rapport fra forprosjektet
(OsloMet – storbyuniversitetet, 2018) -
Learning methods - focus on reflective learning
(Academy of special education publishing house, 2011)