• Login
    View Item 
    •   DSpace Home
    • SIFO - Consumption Research Norway
    • SIFO - Notat
    • View Item
    •   DSpace Home
    • SIFO - Consumption Research Norway
    • SIFO - Notat
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Miljøholdninger blant norske forbrukere

    Thumbnail
    Abstract
    Miljøholdningene har vært i endring i perioden 1993 - 2012. Forbrukernes syn på seg selv som en del av løsningen for å løse miljøproblemene er fallende, mens teknologioptimismen er økende i befolkningen. Videre viser undersøkelsen fra 2012 at folk flest er skeptiske til miljøargumentasjon i reklame. Tilknyttede prosjekter SIFO-survey
    URI
    http://hdl.handle.net/20.500.12199/6074
    Collections
    • SIFO - Notat [143]
    Date
    2013
    Author
    Tangeland, Torvald
    Show full item record
    file78661_prosjektnotat_2-2013_web.pdf (3.950Mb)

    Copyright © 2020 Oslo and Akershus University College of Applied Sciences
    Contact Us | Send Feedback
    Powered by KnowledgeArc
     

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    Statistics

    View Usage Statistics

    Copyright © 2020 Oslo and Akershus University College of Applied Sciences
    Contact Us | Send Feedback
    Powered by KnowledgeArc