• Login
    View Item 
    •   DSpace Home
    • SIFO - Consumption Research Norway
    • SIFO - Rapport
    • View Item
    •   DSpace Home
    • SIFO - Consumption Research Norway
    • SIFO - Rapport
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Kjøpepress...hva er det for noe?

    Thumbnail
    Abstract
    Denne rapporten tar for seg ungdoms opplevelser og tanker rundt kjøpepress. Rapporten problematiserer hva kjøpepress kan bestå i og hvordan det kan undersøkes blant ungdom. Utover dette har hensikten vært å vinne innsikt i hva som kan bidra til å gi ungdom en opplevelse av kjøpepress, og på hvilke måter opplevelser av kjøpepress kan få konsekvenser for ulike grupper unge. Temaet er lite forsket på og studien har derfor vært eksplorerende. Samtaleintervjuer med nitten 13-åringer i to ungdomsmiljøer i Oslo utgjør datagrunnlaget. Undersøkelsen har vært avgrenset til forbruksområdet klær.
    URI
    http://hdl.handle.net/20.500.12199/5381
    Collections
    • SIFO - Rapport [243]
    Date
    1998
    Author
    Storm-Mathisen, Ardis
    Show full item record
    file48382_arbeidsrapport_1998-4web.pdf (1.693Mb)

    Copyright © 2020 Oslo and Akershus University College of Applied Sciences
    Contact Us | Send Feedback
    Powered by KnowledgeArc
     

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    Statistics

    View Usage Statistics

    Copyright © 2020 Oslo and Akershus University College of Applied Sciences
    Contact Us | Send Feedback
    Powered by KnowledgeArc