• Login
    View Item 
    •   DSpace Home
    • Faculty of Education and International Studies
    • LUI - Department of Vocational Teacher Education
    • View Item
    •   DSpace Home
    • Faculty of Education and International Studies
    • LUI - Department of Vocational Teacher Education
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Yrkesfaglærerstudenter forsker fremdeles - en antologi basert på 18 bacheloroppgaver skrevet av studenter ved yrkesfaglærerutdanningen i restaurant- og matfag ved OsloMet - storbyuniversitetet, 2018

    Thumbnail
    Abstract
    Denne antologien inneholder artikler fra 18 bacheloroppgaver skrevet av 19 studenter ved Yrkesfaglærerutdanningen i Restaurant- og Matfag ved OsloMet – storbyuniversitetet i løpet av våren 2018. Det er nå fjerde gang at vi samler studentenes bacheloroppgave i en antologi for å distribuere den til skoler, opplæringskontor og andre potensielt interesserte. Vår hensikt med å videreføre denne tradisjonen er å spre kunnskapen som er opparbeidet gjennom studentens forskningsarbeider slik at resultatene ikke «bare blir liggende i en skuff».
    URI
    http://hdl.handle.net/20.500.12199/1258
    Collections
    • LUI - Department of Vocational Teacher Education [53]
    Date
    2018-09
    Author
    Spetalen, Halvor
    Eben, Bjørn
    Show full item record
    Yrkesfaglærerstudenter forsker fremdeles - Antologi fra yrkesfaglærerutdanningen i restaurant- og matfag - OsloMet - 2018.pdf (2.423Mb)

    Copyright © 2020 Oslo and Akershus University College of Applied Sciences
    Contact Us | Send Feedback
    Powered by KnowledgeArc
     

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    Statistics

    View Usage Statistics

    Copyright © 2020 Oslo and Akershus University College of Applied Sciences
    Contact Us | Send Feedback
    Powered by KnowledgeArc