×
6 results
  1. Faglig refleksjon i motejournalistikken

    Andersen, Christina M S ()

    Motejournalistikken blir ofte omtalt som useriøs og uten substans. Noen retter pekefingeren mot tette bånd mellom annonsører, PR-byråer og designere, og stempler motejournalistikken som ukritisk. Andre ser kanskje ikke sammenhengen mellom faglig refleksjon og kjøpetips for sommerens tilbehør.

  2. Sosiale medier og forbrukeratferd ved kjøp av moteartikler

    Sydskjør, Mariann, Sveen, Monika K. M. ()

    Sosiale medier har blitt en stor del av hverdagen vår, og har hatt en kraftig utviklingskurve. Vi har undersøkt hvordan dette sosiale fenomenet påvirker forbrukeratferd, og hvordan det kan knyttes opp mot den norske motebransjen. Det kan være interessant for bedrifter å se hva forbrukere blir t

  3. Effektene av obligatorisk uavhengig kontroll

    Sørlie, Julie, Ullah, Samee, Hamang, Kristian, Jarnskjold, Nils M Tobias ()

    Oppgaven ”Effektene av obligatorisk uavhengig kontroll” har hovedfokus på å kartlegge hvilke ringvirkninger den nye loven om uavhengig kontroll fører til hos private og offentlige aktører, samt se på muligheten for implementering av digitale verktøy for å effektivisere kontrollen. I start

  4. Langengaprosjektet

    Grøtting, Emil S., Reinskou, Bror, Ophaug, Martin M. ()

    Dette hovedprosjektet er et case-­studium som omhandler prosjektering av overvannshåndtering for et geografisk bestemt natur-­ og næringsområde som skal omreguleres til aktivitets-­ og boligområde. Gjeldende prinsipper og diverse tiltak for lokal overvannshåndtering er presentert med hensyn